SPOT
radio
Twórca: Brangwyn Jones
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com

Reklama radiowa - jej cechy oraz negatywne strony, jak również jej charakterystyka.

Różne są postacie [promowania. Najpopularniejsze są jednak reklamy pokazywane w tzw. starych mediach, czyli radiu, prasie i telewizji. To one stwarzają największą ilość środków i to z tego powodu są warte dosyć sporo pieniędzy. Jako przykład można podać radio i reklamę w radiu. Reklama radiowa jest to taka metoda promocji, której główne założenia opierają się na słuchu. Niewątpliwie, iż radio ciągle jest bardzo popularnym miejscem na umieszczanie reklam. Wyszczególnia się parę rodzajów reklamy radiowej. Podstawową jest segregacja pod względem zakresu działania reklamy. Na przykład publikowana przez stacje radiowe lokalne lub międzynarodowe.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.