Badanie internetu

Internet jest największą na świecie bazą konsumentów oraz światową platforma kontaktu z konsumentami, dlatego jest tak kluczowy dla działalności, które chcą wygrać batalię o rząd dusz. Dzisiejsze agencje marketingowe świadczą dużo usług związanych z WWW. Omówmy kilka z nich.
WWW
Twórca: Bull3t
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Monitoring internetu – analitycy regularnie przeglądają cyberprzestrzeń, by namierzyć wszelkie opinie na temat przedsiębiorstwa. Analizują, jakie są najczęściej wyszukiwane frazy, o czym dyskutują użytkownicy na forach dyskusyjnych i jakie oceny można znaleźć na portalach społecznościowych. Oprócz biernego analizowania cyberprzestrzeni, specjaliści też tworzą i kontrolują dyskusje oraz dbają o prawidłowy wizerunek przedsiębiorstw.

Monitorowanie mediów – usługa zbliżona, jak w powyższym przypadku, tyle że research obejmuje tu ogół znaczących mediów. Marketingowcy monitorują więc treści w TV, radiu oraz czasopismach, pilnując tego, by przedsiębiorstwo zachowało uznanie. Twórca - dowiedz się więce o mnie.

Kreowanie stron firmowych - obecne standardy mówią, że każde rzetelne przedsiębiorstwo ma posiadać witrynę sieciową, która odznacza się transparentnością i atrakcyjnością dla internauty oraz posiada wszelkie kluczowe wiadomości na temat działalności marki. Aby stworzyć funkcjonalną witrynę internetową, należy opłacić informatyków z agencji interaktywnej.


Inni czytali też

Obsługa e-sklepu internetowego, to ciekawy interes

call-center
Jednym z pomysłów na dobry biznes jest uruchomieni sklepu internetowego. To bardzo popularna forma sprzedaży w wirtualnym świci. Pierwszym krokiem jest zastanowienie się nad tym, jakiego rodzaju produkty i jakiej kategorii klienteli chcemy sprzedawać. Następnie należy pomyśleć o wyglądzie strony. O ile sami nie jesteśmy specjalistami w dziedzinie projektowania stron internetowych należałoby zlecić to zadanie ekspertom.


Strona na Facebooku – ten serwis społecznościowy posiada już ponad 1000 000 000 zalogowanych, co oznacza, że jest największym środkiem przekazu na globie. Przedsiębiorstwo musi prowadzić ciekawą stronę na Facebooku, by efektywnie komunikować się z bazą klientów (sprawdź koniecznie tego doradce). Komunikowanie musi iść w dwie strony –najważniejszą cechą tego portalu społecznościowego jest to, że ułatwia interakcję. Utrzymaniem fanpage powinien parać się fachowiec od mediów społecznościowych.
2019/01/13, 06:22
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.