Jaki toner wybrać

Decydując się na zakup firmowych tuszy musimy liczyć się z wyższa ceną. Chcąc uniknąć wysokich kosztów, wybrać powinniśmy popularne tusze zamienniki- niedrogie zamienne wersje pasujące do naszego modelu. Produkują je przeważnie tak zwani producenci No Name a ich jakość może odbiegać nieznacznie od oryginalnych- jeśli jednak tusz potrzebujemy tylko dla własnego, domowego użytku, warto pokusić się na tanie tusze, a za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze kupić sobie dodatkowo papier do drukowania.

Drukarki sieciowe Konica Minolta
Twórca: Effective Public Relations
Zainspirowane przez: Effective Public Relations
Oczywiście, tak samo jak w przypadku kupna oryginalnego produktu bardzo ważne jest podanie modelu drukarki, aby sprzedawca mógł bez problemu dobrać nam idealny zamiennik. Tusze płynne używane są w najpopularniejszych ostatnio drukarkach atramentowych.

Inny rodzaj drukarek
Drukarka z opcją intuicyjnego drukowania ‘one-touch’
Twórca: Samsung
Zainspirowane przez: Samsung
Urządzenia z wykorzystaniem technologii laserowej różnią się od atramentowych sposobem w który drukują - tonery do drukarek pozostawiają one malutkie cząsteczki na wydruku. Drukarki laserowe cechują się większą jakością drukowania aniżeli popularniejsze atramentówki - otrzymamy również z nich szybszy wydruk. Pracę drukarek laserowych porównać można do działania kserokopiarek. (Wiele takich drukarek umieszcza na swoich wydrukach niewidoczne na pierwszy rzut oka numery seryjne drukarki a także datę wydruku. Działanie te ma na celu uniknięcie prób fałszowania banknotów, odzywają się jednak głosy, które twierdzą, że jest to kolejna próba identyfikowania i śledzenia osób i instytucji.


Inni czytali też

Od lat zdajemy sobie sprawę z tego, że ludzie zwykle to wzrokowcy - dlatego obraz działa najlepiej na ich wyobraźnię

kamera
Twórca: Miquel Angel Pintanel Bassets
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Spółki zajmujące się reklamą od dawna zdają sobie sprawę z tego, że aby złapać uwagę potencjalnego kupującego, trzeba przykuć jego wzrok. Tym zmysłem w głównej mierze odbieramy otaczającą nas rzeczywistość. Większość ludzkości to wzrokowcy. Wobec tego współczesny marketing tak aktywnie operuje na filmikach.
2019/03/14, 22:21
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.