Reklama radiowa - jej cechy oraz negatywne strony, jak również jej charakterystyka.

Różnorodne istnieją postacie reklamy. Najbardziej istotne są ciągle reklamy publikowane w tzw. starych mediach, czyli radiu, gazetach i telewizji. To one generują największą ilość środków i to z tego powodu są warte bardzo dużo pieniędzy. Przykładowo można podać radio i reklamę w radiu. Reklama radiowa to taka metoda reklamowania, której główne założenia opierają się na słuchania. Niewątpliwie, że radio nadal jest bardzo popularnym miejscem na publikowanie reklam. Wyróżnia się parę rodzajów reklamy radiowej. Podstawową jest podział ze względu zakresu funkcjonowania reklamy. Na przykład publikowana przez stacje radiowe regionalne lub ogólnokrajowe.
radiowa reklama
Twórca: Ryan Hyde
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Następną zaletą nadawania reklamy radiowej jest to, iż stacja radiowa ma skonkretyzowaną grupę docelową, czyli jest nastawiona na szczególnym segmencie odbiorców. Właśnie dlatego warto umieszczać reklamę w radiu. Z odpowiednią reklamą wstrzeli się w taki rynek oraz taką grupę konsumentów, do których skierowana jest reklama. Podstawową zaletą radia jest fakt, że istnieje w codzienności nowoczesnego konsumenta zawsze. Praktycznie nie ma znaczenia kiedy się przebywa, czy w domu, czy też w podróży. Kolejną zaletą jest koszt takiej reklamy, ponieważ reklama radiowa (znacznie więcej odnajdziesz tutaj) wynosi stosunkowo mniej, aniżeli przykładowo reklama nadawana w telewizji.


Inni czytali też

Reklama w stacjach radiowych jest ciągle warta zainteresowania!

Stereo, wieża
Twórca: http://www.freeimages.com
Zainspirowane przez: http://www.freeimages.com
Wszystkie pogłoski o śmierci rozgłośni radiowych są wielce przesadzone! Rzeczywistość jest taka, że w dalszym ciągu miliony ludzi słuchają ulubionych stacji. Chociaż to jasne, iż w szczególności młodsza część narodu coraz częściej wybiera np. Spotify.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.