Jak wybrać firmę reklamową?

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do sieci chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski wynikają z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w Stanach Zjednoczonych. Krajowe analizy wyraźnie potwierdzają ten trend – reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.

strona internetowa www
Badania ze Stanów Zjednoczonych wyraźnie dowodzą pogorszenia się sytuacji agencji marketingowych. 87% badanych firm odczuwa wpływ kryzysu gospodarczego na ich działalność.

Szukasz uzupełniających materiałów na opisywany tutaj temat? To nie problem, po prostu wejdź dalej (https://www.rynekelektryczny.pl/zmiany-w-zarzadzie-elektrorobudowa-sa-w-upadlosci/) a zobaczysz, że to było niezwykle proste.

Nieliczne z nich - 7% potwierdza, że kryzys oddziałuje na ich firmy pozytywnie. Jedynie co 20. badana agencja nie odczuwa żadnej korelacji między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Zobacz na czym polega kształtowanie wizerunku firmy.


Za promocją w internecie stoi łatwość rozliczania konwersji wykupionych kampanii, co potwierdza na przykładzie e-mailingu Błażej Miernikiewicz, prezes jednej z największych w Polsce agencji specjalizujących się w marketingu internetowym Artefakt: Zainteresowanie mailingami rosło ostatnio bardzo intensywnie. Włączenie do oferty mailingów rozliczanych za kliknięcie (CPC) pozwala marketerom na szybką ocenę efektywności tego typu działań. Często okazują się one skuteczniejsze i tańsze od klasycznej reklamy w TV czy prasie.

Inni czytali też

W co warto zagrać przez przeglądarkę?

settlers online
W dzisiejszych czasach dość często jest tak, że osoby pracujące przy komputerze lubią spędzić czas na grach komputerowych. Jest tak, bo dosyć często ludzie nie mają dostatecznej kontroli nad swoją pracą, co sprawia, że lwi kawałek czasu poświęcają na mało ważnych rzeczach. Jeśli jednak zdecydujemy się na pogranie w jakąś z dostępnych gier, to jak mamy się w niej odnaleźć?


Krajowe analizy odzwierciedlają trendy w Stanach Zjednoczonych dotyczące sieciowych form promocji. Według analizy domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r. krajowy rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 10% w stosunku do I kwartału 2008 r. Tylko reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w trakcie pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Badania domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze korzystniejsza dla sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku. Prognozy potwierdza praktyka agencji marketingu internetowego: - Rodzimych agencji specjalizujących się w marketingu internetowym kryzys nie dotknął – stwierdza Błażej Miernikiewicz z Artefakt.pl - Zainteresowanie linkami sponsorowanymi jak i pozycjonowaniem rośnie. Po pierwszym półroczu mamy ponad 15% więcej klientów niż na koniec 2008 r., co daje ponad 300 polskich i zagranicznych serwisów internetowych. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych firm SEO/SEM, z którymi mamy kontakt - podsumował przedstawiciel Artefakt.
2020/05/20, 08:15
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.